هدف بلند مدت
- افزایش میزان رضایتمندی دانشگاهیان (به ویژه دانشجویان) از خدمات رفاهی
راهبرد
- بهبود برنامهها و فعالیتهای حوزه مدیریت امور دانشجویی
برنامهها
- ارائه وامها و تسهيلات دانشجويي از محل صندوق رفاه وزارتین (کمک بودجه تحصیلی، وام ضروري، وام ازدواج، وديعه مسكن، حج، وام تحصیلی ممتاز نمونه، وام ازدواج ممتاز نمونه، وام ضروری ممتاز نمونه، وام ضروری مبتکر، وام ضروری موارد خاص، وام شهریه دوره شبانه)
- ارائه خدمات بیمههای درمانی و بیمه حوادث
- تامین و پرداخت حقالزحمه کار دانشجویی برای دانشجویان متقاضی
- پرداخت بورس تحصيلي به دانشجويان ایرانی و غيرايراني
- بهبود برنامهها و خدمات ارائه شده در بخش دانشآموختگان
- معرفی دانشجویان فارغالتحصیل به صندوق رفاه دانشجویان وزارتین
- اسکان دانشجویان در خوابگاههای دانشجویی و ساماندهی امور مربوطه در دو بخش مجردی و متاهلی (اسکان، نظارت...)
- بهبود برنامهها و خدمات ارائه شده در بخش تاسیسات خوابگاههای دانشجویی
- ارتقاء شاخصهای بهداشتی (استانداردسازی) اماکن نگهداری، پخت و عرضه مواد غذایی (در تمامی مرکز مرتبط دانشگاه من جمله تالار شکرانه)
- ارائه خدمات مربوط به تسویه حساب دانشجویان با اداره خوابگاهها
- اسکان دانشجویان میهمان در خوابگاههای دانشجویی
- بهبود شاخصهای مربوط به خوابگاههای دانشجویی
- ارتقاء شاخصهای بهداشتی (استانداردسازی) اماکن نگهداری، پخت و عرضه مواد غذایی (در تمامی مرکز مرتبط دانشگاه من جمله تالار شکرانه)
- بهبود شاخصهای مربوط به سلامت و تازگی مواد غذایی
- توزیع کالاهای یارانهای در بین دانشجویان
- ارتقاء شاخصهای مربوط به نحوه طبخ غذا
- نظارت بر اداره تغذیه، تالار شکرانه و مراکز رفاهی
- بهبود شاخصهای مربوط به ترکیب مواد غذایی مختلف با هم
- ارتقا آگاهی دانشجویان در خصوص الگوی صحیح تغذیه با توزیع بروشورها و پوسترهای مربوطه خصوصاً در تابستان و ماه مبارک رمضان
- توسعه خرید اینترنتی به دلیل مزایا و امکانات این روش از خرید
- ارتقاء شاخصهای مربوط به سرو و توزیع غذا و نحوه نگهداری از آن پس از پخت
- توسعه سیستم اتوماسیون تغذیه
- برگزاری مناقصات واگذاری پیمانکاری تهیه ، طبخ و توزیع غذای مورد نیاز دانشکدهها
- تهیه امکانات و مقدمات لازم جهت استقرار سیستم اتوماسیون فروش غذا در تالار شکرانه
- تقویت نظام حمایت مالی از دانشجویان از طریق تقویت صندوق قرض الحسنه دانشجویی (وام عادی، وام ازدواج، وام معالجه پزشکی و سایر موارد)
- تقویت نظام حمایت مالی از دانشجویان از طریق جذب حمایتهای مالی سایر مؤسسات
- تشکیل شوراهای صنفی دانشجویی
- ساماندهی و تسهیل امور مربوط به ثبت نام دانشجویان جدید الورود
- بهبود برنامهها و خدمات ارائه شده در سایر مراکز رفاهی (تالار شکرانه، نانوایی، بوفههای خوابگاهی، لباسشویی،کفاشی)
- افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در خوابگاهها
- توزیع پک نرمافزارهای به روز در سایتهای رایانه خوابگاهی
- پیگیری در خصوص جذب بودجه و منابع مالی مرتبط با مدیریت امور دانشجویی.
|