کمیته بازاریابی پژوهشی و فناوری
جهت تقویـــت ارتبـــاط دانشگاه بـــا جامعـــه و صنعت، دانشـــگاه از طریق راه اندازی کمیتـــه بازاریابی پژوهشـــی و فناوری، زمینه را بـــرای برقراری ارتبـــاط مؤثر با جامعـــه و صنعـــت و حـــل مشـــکلات موجود در کشـــور در قالب اخذ پروژههای پژوهشـــی، پایاننامههای کارشناســـی ارشد و رسالههای دکتری تقاضامحور فراهم نموده است. شناسایی نیازهای پژوهشی سازمانها وارگان-های دولتی وخصوصی، برگزاری نشســـتهای تخصصی و شناساندن ظرفیتها و توانمندیهای دانشـــگاه از طریق اجـــرای مکانیزمهای ترویجی و تبلیغـــی به مخاطبیـــن در جامعه و صنعت از جمله اقدامات کمیته بوده و انعقـــاد تفاهمنامههـــای همکاری و قراردادهـــای متعـــدد پژوهشـــی را به دنبال داشته است.
اهداف این کمیته شامل شناسایی و بازاندیشی در ظرفیتها و هدفگذاری بازار، برنامهریزی برای توسعه بازار و تجاریسازی فناوری است.
|